Alla inlägg den 24 juni 2013

Av yohio-noveller - 24 juni 2013 14:40

Del 2 ♥



 - Okej åt vilket håll ska du? frågade Yohio.

- Jag bor precis brevid Ica, svarade jag. Jag kunde inte slita mina ögon från hans ansikte, han var så vacker!

- Jag ska också åt det hållet. Är det okej ifall jag går med dig? frågade han.

- Visst, svarade jag och så gick vi. Vi sa inte så mycket, nr vi kom till Ica så skulle vi åt olika håll.

- Skulle jag kunna få dit nummer? frågade Yohio. "What!?! Vill han ha mitt nummer!!?" tänkte jag först. Men sedan svarade jag:

- Ja! Han plockade upp ett litet block och en penna ur sin väska.

Skriv det här, sa han sedan. Jag skrev mitt nummer, sedan tittade jag på han och han tittade på mig och log sit underbara leende. 

- Tack! sa han och kramade mig, hej då, sa han sedan. 

- H-hej då,var det ända jag fick fram. Han hade kramat mig! Jag gick in genom dörren som lede in till trapphuset. Jag gick upp tre trappor och gick in i min och mammas lägenhet. 

- Hallå! ropade jag. Mamma var visst fortfarande på jobbet. Jag gick till mitt rum och bytte om till pyjamas och la mig i sängen.  Jag tänkte länge på det som precis hade hänt. Var det värkligen Yohio jag hade pratat med! Nästa morgon vaknade jag av att någon sms:ade mig, jag tog upp mobilen. Det var från ett okänt nummer det stod " Hej vill du ses någon dag? Kram Yohio ♥". Jag tittade länge på medelandet, sedan började jag nästan gråta av lycka det hade inte varit en dröm jag hade träffat honom! Jag gick upp och satte på mig mina rosa jeans och en vit lite "lös" tröja med en svart dödskalle på. Sedan gick jag in till badrummet och sminkade mig. Håret satte jag bara upp i en hästsvans. Jag gick in till köket och sade mg på en stol. Sedan tog jag upp telefonen och svarade på Yohios sms "Jaa gärna! Vad sägs som idag? /Emma ^ ^" skrev jag.


Jag glömmde tyvärr lägga till en bild till detta inlägget men hoppas det går bra ändå ^ ^

Kom ihåg att kommentera vad ni tyckte!

Hej då   


Av yohio-noveller - 24 juni 2013 14:33

Hej! Idag upptäckte jag att jag hade fåt 15 unika besökare och hela 155 sidvisningar! TACK    .  Här kommer två bilder.

   

Del två av "Yohio min ängel" kommer snart upp här.

Hej då!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! På denna blogg kommer jag skriva Yohio noveller, alltså noveller som Yohio är med i. Jag vill inte berätta saker om mig själv förutom att jag är en tjej på 12 år som älskar Yohio! Hoppas ni tycker min blogg är bra och läser novellerna♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klocka ^ ^


Get your own Digital Clock

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards